Thor A. Granheim Posted November 9, 2011 Share Posted November 9, 2011 Hei Det er ytret et ønske om å flytte november møte en uke frem til 22/11 isteden for 29/11. Dette for og få litt avstand til juleavsluttning som er den 6. des Er dette mulig ? Jonny? Noen som har meninger? thor Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nils Olav Moe Posted November 10, 2011 Share Posted November 10, 2011 Jeg foretrekker den 22.¨ /Nils Olav Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stian Svendsen Posted November 10, 2011 Share Posted November 10, 2011 Så lenge lokalene er ledige, så er det greit for meg Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jonny Ree Posted November 10, 2011 Share Posted November 10, 2011 Heisann. Jeg skal ta en prat med AMCAR klubben, men regner med at det skulle å iorden med den 22/11 Jonny Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans R. Eriksen Posted November 11, 2011 Share Posted November 11, 2011 Det passer bra det Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jonny Ree Posted November 14, 2011 Share Posted November 14, 2011 Heisann da har jeg tatt en prat med de ansvarlige i AMCAR klubben, og det var helt greit at vi byttet dag. Så da blir neste møte Tirsdag 22/11 fra klokken 1800 og utover. Vel møtt alle sammen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thor A. Granheim Posted November 24, 2011 Author Share Posted November 24, 2011 November møtet er vel overstått, vi fant ut at dette møtet var den store pusse/slipe dagen de fleste satt og pusset på diverse prosjekter. Alt i fra små biler til lastebiler, formel 1 og militært. De som ikke hadde med seg noe drev på med oppmuntring og juging på høyt nivå Alt i alt en fin dag hos ipms vestfold ps. neste gang (6.desember) er det juleavsluttning med utstilling/fremvisning av årets modeller (+ noen gamle) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts