Jonny Ree Posted October 18, 2011 Share Posted October 18, 2011 Neste tirsdag - den 25.10 - er det møte igjen - same old place! AMCAR klubben på Ra veien, klokken 1800 -ish og utover så lenge vi orker Satser på et aldri så lite SWAP MEET men er glad for alle som kommer 'okke som! Vel møtt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nils Olav Moe Posted October 25, 2011 Share Posted October 25, 2011 Jeg tar turen i kveld jeg. Har et par sett som jeg skal selge også. /Nils Olav Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thor A. Granheim Posted October 25, 2011 Share Posted October 25, 2011 jeg kommer også har med noe rask hjemmefra for salg og de kjente fra jobben Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stian Svendsen Posted October 25, 2011 Share Posted October 25, 2011 Jeg kommer, og i kjent stil så selger jeg ikke.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts