Gå til innhold
  • Bli medlem

Velkommen til våre nye moderatorer!


Anbefalte innlegg

Hei, og takk for alle hyggelige tilbakemeldinger.

 

Litt vemodig er det jo å slippe taket i forumet, men jeg er helt sikker på at Roy og Stein Atle kommer til å gjøre en strålende jobb. Det er mye ginst og entusiasme i de kara, og det kommer alltid godt med.

 

Som Arild skriver er det jo takket være dere som skriver innlegg at dette forumet har blitt såpass bra som det har blitt. I skrivende stund har vi drøyt 175000 innlegg (på 6 år) og ca. 86 innlegg i snitt pr. dag. Det får man si er bra for et snevert interesseområde som modellbygging tross alt er.

 

Så all honør til dere som skriver innlegg.

 

Nå ser jeg frem til å lese mange interessante, modellbyggerelaterte emner i fremtiden.

Og ennå mer tid til å bygge modeller :)

 

Lykke til, Roy og Stein Atle.

 

Henrik

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Roar: Innmaten til Tamiya-Tigeren sitter trygt på plass i modellen og kommer ikke ut uten at jeg ødelegger den, så der er du nok for seint ute. Men du får jo kjøpt alle bitene løst fra Axel's Modellbau-Shop om du er riktig hypp på kjøremodell.

 

Stein Atle: Joda, denne vil ta tid og plass. Plassen prøver jeg å tenke minst mulig på. Samler referanser på interiøret og lar meg inspirere av folk som har gått den løypa før meg. Grunnen til at jeg begynner på denne før jeg er ferdig med Tiger I, er fordi sistnevnte nå straks er klar for lakk, og jeg ikke har noe egnet sted for lakkering av en så stor modell ennå. Jeg anser ikke balkongen eller kjøkkenbordet for egnet sted, men skal innrede lakkeringsplass "på hytta" etterhvert. Uansett så får vi se hvor mye til byggetråd det blir på denne her. Ikke for å snyte noen, men det er litt deilig å bare bygge for seg selv i blant også...  ::)

 

Arild :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å besøke og/eller registrerer deg på vårt forum aksepterer du våre vilkår og personvernregler. Bruksvilkår.