Gå til innhold
  • Bli medlem

Velkommen til våre nye moderatorer!


Anbefalte innlegg

Hei folkens!

 

Endelig er dagen kommet som dere alle har ventet på. I alle fall Henrik og jeg. Vi går nå av med pensjon som moderatorer av dette forumet, og overlater roret til to velkjente og kompetente herrer fra det blide Sørlandet:

 

Roy Pedersen

 

og

 

Stein Atle Stenberg

 

Disse gutta er sjefer her på forumet fra og med NÅ!  :cheers:

 

Henrik og jeg benytter anledningen til å takke for oss etter snart 6 års drift av forumet, et forum som har fått en respons og en utvikling som vi ikke kunne forestille oss da vi startet opp ved årsskiftet 2005/2006. Jobben har først og fremst vært veldig hyggelig og givende, og vi benytter også anledningen til å takke alle for talløse bidrag i form av tråder og innlegg. Det er dere som er forumet!  :thumb:

 

Så, da ønsker vi Roy og Stein Atle velkommen som nye moderatorer, og ser frem til at de får en like takknemlig oppgave som vi har hatt!

 

Mvh Arild :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for nå gutter ! og velkommen til de nye. Håper de er like snille med Bottolf som de foregående har vært ;D Litt småkrangel og sånn må til, men det er høyt under taket her inne og jeg håper ingen benytter seg av det for mye.  To sindige sørlendinger kommer helt sikkert til å holde skuta på rett kjøl :cheers:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Erik Johansen

Tusen, tusen takk for innsatsen Henrik og Arild, dere har definert forumet slik at dette er blitt ett framifrå sted for modellbyggere.

 

Takk til Roy og Stein Atle som tar over, slik at vi fortsatt vil ha ett trivelig sted i cyberspace!

 

:) Janse

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først og fremst en stor takk for innsatsen til avtroppende moderatorer, jeg håper bare at vi klarer å holde samme gode og upåklagelige standard som dere har satt her på forumet.

Er personlig tilhenger av stor takhøyde, bare så det er sagt.

 

Og en stor takk for varm velkomst!

 

:)

 

Tusen takk til våre to forgjengere. De har gjort en formidabel jobb med å snekre sammen dette forumet og hjemmeside.

Det blir ikke lett å fylle plassen de har hatt. Men, vi skal gjøre vårt beste.

Det er med skrekkblandet fryd vi tar over stafettpinnen her, og vi håper dere medlemmer har tålmodighet med oss om vi skulle tråkke i salaten.

Det er mye som skal læres, og administreres. Det er derfor det er godt å vite at mottoet til IPMS- Norge

Gjelder for alle:

For modellbyggere av modellbyggere

 

Jeg håper og tror at alle her inne fortsetter i samme ånden som er gjort til nå. Nemlig, respekt for hverandre

Det er det viktigste for meg som moderator og menneske. Kommer til å slå knallhardt ned på mangelen på respekt og folkeskikk... :-) det var moderatortalen :-)

 

Stå på folkens

 

Mvh

Roy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer til å slå knallhardt ned på mangelen på respekt og folkeskikk...

 

Huff, og jeg som hadde gledet meg til endelig å slå ut håret  :D

 

 

Arild :)

 

Det kan du, du kan bygge alt du orker uten å adminstrere unger:-)

Det kaller jeg å slå ut håret :-)

 

Roy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fra krise til toppstemning på kun noen få dager...

 

Dette løste seg jo meget elegant. Jeg må bare istemme med alle andre: Tusen takk til Arild og Henrik for en jobb som knapt kan fullroses og lykke til til Roy og Sten Atle. Jeg har stor tro på at dette blir meget bra. :praise:

 

Det kommer et epistel i neste nummer av Limtuben (i form av et styremøtereferat), men jeg tar det like godt her også: Moderatorene jobber på vegne av IPMS Norge og har styrets fulle støtte. Jeg har aldri vært uenig i Arild og Henriks moderering og regner med at det kommer til å fortsette hva angår Roy og Sten Atle.

Dersom det i fremtiden skulle oppstå misnøye med modereringen, er det en sak som skal bringes inn for styret. Imidlertid må det sies at dersom modereringen fortsetter i noen lunde samme spor som før, er det lite trolig at eventuelle klager får noe større gjennomslag i styret. I alle fall med det styret som sitter i dag.

 

R. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å besøke og/eller registrerer deg på vårt forum aksepterer du våre vilkår og personvernregler. Bruksvilkår.