Jonny Ree Posted September 19, 2011 Share Posted September 19, 2011 Neste tirsdag er det møte igjen, samme sted - samme tid, AMCAR klubben i sandefjord på Ra veien, klokken 1800. Vel møtt alle sammen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thor A. Granheim Posted September 27, 2011 Share Posted September 27, 2011 jeg kommer som vanlig gleder meg også Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thor A. Granheim Posted September 28, 2011 Share Posted September 28, 2011 Det var ikke så mange hos oss igår (forklaring var vel diskusjon om verv o.l ) men de som kom var jo hyggelige Vi fikk jo diskutert løslig frem en løsning på styre delen, og jeg tok kasserer biten. det andre ordner seg også tenker jeg. jeg hadde et produktivt møte der jeg fikk gjort endel på den kleine panzer saken min så jeg håper jeg kan få lakk på den om noen dager. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Oddbjørn Skripeland Posted October 16, 2011 Share Posted October 16, 2011 Er det møte 25/10? Og får sørlendinger lov til å vise trynet sitt? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thor A. Granheim Posted October 17, 2011 Share Posted October 17, 2011 alle er velkomne (selv sørlendinger wOOt haha) Morro med noen nye fjes Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Oddbjørn Skripeland Posted October 17, 2011 Share Posted October 17, 2011 alle er velkomne (selv sørlendinger wOOt haha) Morro med noen nye fjes Skal ikke se bort ifra at jeg tar turen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts