Gå til innhold
  • Bli medlem

IPMS Vestfold informerer


Jonny Ree

Anbefalte innlegg

Håper at alle har hatt en fin sommer så langt med mye grilling, bading osv... Vi er snart klare for å starte opp igjen våre Tirsdags møter og første møte ut er tirsdag 30/8 klokken 1800.

Dersom du har noe du ønsker å selge, så ta det gjerne med så skal vi se hva vi kan hjelpe til med.

 

Det er derimot et par ting jeg på vegne av klubben skulle ha luftet før neste møte... ;

 

- AMCAR klubben har sendt oss noen spørsmål rundt eiendelene i kjeller slik som arbeidslampene, sjokoladen, kaffe'n etc, og lurer også på når vi skal sette opp oppbevaringskap/garderobeskap som styret har tillat at vi setter opp/bruker.

Er det noen som har en gammel kommode, skap, etc som kan doneres til klubben for oppbervaring av tingene våre?

 

- Modellbilens Venner i Horten lurer på om vi skal stille opp med et Stand i år også på årets messe i Borrehallen?

Påmeldingsfristen begynner å ebbe ut og de ber om svar. Fjoråret gav veldig liten medlemsvekst og liten interesse. Er det noen som ønsker å sitte der i år?

 

 

- Grunnet mye skiftarbeid og andre utfordringer så ønsker jeg å gå av som Formann og gi stafettpinnen over til andre ildsjeler, er det noen som er intressert? Jeg ser at neste år kan bli ganske så utfordrende for meg, og med andre interesser og ikke minst skiftarbeid så ønsker jeg en arvtager så tidlig som mulig, helst innen utgangen av året.

 

Mvh. Jonny

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å besøke og/eller registrerer deg på vårt forum aksepterer du våre vilkår og personvernregler. Bruksvilkår.