Gaute Halsaunet Posted June 9, 2011 Share Posted June 9, 2011 Junimøtet skulle egentlig ha vært nå på Mandag, vi snakket om det på grillinga at vi kunne få det flyttet til neste Mandag men etter en samtale med AMCARS ansvarlig for bygget på Ranheim så ble det klart at den eneste dagen som er ledig er Onsdag 15. Så da (som formann) så tok jeg bestemmelsen at møtet blir flyttet til Onsdag isteden for Mandag. Dermed har kanskje flere mulighet til å komme når det ikke er helligdag Ellers er det som vanlig, kl 18.00 og utover, kom med godt humør og plasten du har kjøpt, bygd siden sist. Kommer selv til å ha med modeller for å selge Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kjell Terje Trones Posted June 9, 2011 Share Posted June 9, 2011 Kommer for å kjøpe jeg da.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gaute Halsaunet Posted June 10, 2011 Author Share Posted June 10, 2011 Kommer for å kjøpe jeg da.... Det er bra, du får ta med mye penger og, om du har det, ei stor pappkasse Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts