Gå til innhold
Kosti Eriksen

Opprop for Bodø-folket.

Anbefalte innlegg

Nei, nå får det være nok! På tide at vi i Bodø (og omegn) samles til en kaffe og litt skitsnakk så vi kan finne ut om vi har lyst til å finne på mere sammen. Det behøver ikke være noe stort, kanskje bare snakke om modellbygging og diskutere teknikker og byggesett? Det er klart, en byggekveld eller to hadde også vært gøy. :) Kom igjen! What say you? Er det interesse for dette, og får vi eventuelt satt en dato vi kan samles første gang?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er 100% med, men det vet du allerede Kosti.

Finn-Ove. Kommer du deg en vei, kan jeg kjøre deg tilbake, eller hente.

Ørjan. Lofotfolk er jo i Bodø av og til,og med litt varsel kunne vi som bor her legge tilrette møter som du kan delta i.

Dette får vi til, ikke sant... :)  noen flere?

Torolf

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fristende å fly til bodø, emn det er ikke reiseveien det kommer så mye an på, har bare så mye jeg holder på med...men er med jeg om Torolf gidder å hente eller bringe....så slipper Lisbeth noe av trøkket!

FO

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dersom Bottolf trenger overnattingssted skal han selvfølgelig bli tildelt gjesterommet. :-) Toget? Det er bare sååååå 1900-talls, azz! ;)

Skal vi prøve å nærme oss en dato eller?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det noen som har kontakter på flymuseet?

De har sikkert lokaler vi kan få benytte, og mye pent og se på.

Om ikke annet kan man ta kaffe, te og kake på kafe Gisken på lørdag formiddag 30/4    :)

Torolf.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men da kan vi jo si at det blir på Peppes den 29 april. :) er alle enige, eller er det for kort varsel? Kjipt hvis det bare blir Torolf og jeg som kommer. Hehe. Be there or be square!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dersom Bottolf trenger overnattingssted skal han selvfølgelig bli tildelt gjesterommet. :-) Toget? Det er bare sååååå 1900-talls, azz! ;)

Skal vi prøve å nærme oss en dato eller?

Tusen takk for gjestfriheten med hensyn til overnatting. Ikke sikkert heimen tåler slike utskudd, he he.. Joda jeg skal sjekke litt om vi får lånt et rom på flymuseet og trekke i noen tråder, datoen er ikke så gæli heller. I min bransje skjer ting fort og jeg vet lenger ikke snart hvor i verden morgendagen tilbringes.. Det virker som en meget solid gjeng der oppe i nord. Skulle nesten håpe at Skala var lagt nordover om et par år.. et tanke kors så kan vi forberede oss.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

kommer jeg ,så kjører jeg på natta gjennom Sverige , kan plukke opp folk undervegs.  Chevy Suburban har grei plass til noen ekstra med stach.....Jeg frykter at jobben har andre sydlige planer for meg i perioden......, vi må holde kontakt! send PM

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider