Gå til innhold
  • Bli medlem

Hadde det vært en ide å prøve seg med prosjektbord og bord for gamle godbiter?


Henrik Melvold

Anbefalte innlegg

Da LU ble avholdt første gang på Olavsgård hadde vi et bord der uferdige prosjekter kunne vises.

Hadde det vært en ide å forsøke igjen? Synes det er interesant og veldig lærerikt å studere prosjekter som ennå ikke er ferdig.

 

Hadde det vært en (annen) ide å ha et bord for gamle høydare?

 

Sikkert flere som synes det var litt stusslig med få modeller på konkurransebordet i år. Da kunne jo andre type "displays" være med å trekke opp helheten.

 

Henrik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Espen Andreas Hoff

Med tanke på at det var litt glissent på enkelte av bordene så synes jeg det er en glimrende ide med en utstillingsdel av tidligere modeller også, mangfold trenger ikke å være så dumt det. Vi er jo der i to dager og da kan det være greit å ha noe mer å hvile øynene på.

Var på E-day i 09, og der var klubbstands og SIG-grupper en stor del av utstillingen. Tror absolutt ikke det bare var ferske modeller der, og de tilførte et fargerikt og underholdende element til utstillingen. Også med tanke på rekrutteringen kan det jo være greit å vise frem at ikke alle modeller trenger å være showvinnere, men at vi i hovedsak liker å bygge modeller, og at evner og ambisjoner er veldig individuelt. Kanskje er del lettere for en fersking å prøve seg når en ser at lista kanskje ikke er så høy for å være med. Og da har jeg vel egentlig også sagt hva jeg mener om prosjektbord også... Kjør på :thumb:

EspenA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da LU ble avholdt første gang på Olavsgård hadde vi et bord der uferdige prosjekter kunne vises.

Hadde det vært en ide å forsøke igjen? Synes det er interesant og veldig lærerikt å studere prosjekter som ennå ikke er ferdig.

 

Hadde det vært en (annen) ide å ha et bord for gamle høydare?

 

Jeg er med. Kan ta med litt gammel moro og kanskje et par prosjekter.

 

Sikkert flere som synes det var litt stusslig med få modeller på konkurransebordet i år. Da kunne jo andre type "displays" være med å trekke opp helheten.

 

Henrik

Gammel moro skal bli...eller noe annet morro :cheers:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

syntes ikke gammal morro er så gøy jeg, det er ofte flaut og dyrt..... Prosjekter under vegs derimot er bra og vi som husker gamle utstillinger så var det et sånnt bord oppi hjørne med en eller to modeller på. Skal dette ikke bli en flopp så må modellene forhåndsinnmeldes (i et ord?) .. skal du på død å liv finne på noe " nytt" hele tiden Henrik ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

syntes ikke gammal morro er så gøy jeg, det er ofte flaut og dyrt..... Prosjekter under vegs derimot er bra og vi som husker gamle utstillinger så var det et sånnt bord oppi hjørne med en eller to modeller på. Skal dette ikke bli en flopp så må modellene forhåndsinnmeldes (i et ord?) ..

 

Enig med deg at prosjektbord er mer interessant enn gammel morro. Tanken var at vi ha en svær glissen hall som vi bør fylle opp med noe.

 

skal du på død å liv finne på noe " nytt" hele tiden Henrik ;D

Jepp. Hele tiden. Neste nå blir nytt navn, ny lokasjon, nytt klubbnavn.

Nei da... Jeg er ferdig med nytenkingen nå. Heretter skal jeg bare følge strømmen :)

 

Henrik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...
  • 1 måned senere...

I fjor var det et temabord for fly som har vært i tjeneste det norske flyvåpenet. Det påtenkte bordet for sivilregistrerte norske fly ble det ikke noe av i år. Det blir det kanskje neste år?

 

Einar S

 

Hei Einar,

 

Det var Nils og undertegnede som ble enige om heller å satse på Skala 2012.

Men jeg er desverre ute på riggen den helgen som nå er valgt, så jeg kan ikke bidra.

 

Happy modelling,

Ruben

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var Nils og undertegnede som ble enige om heller å satse på Skala 2012.

Men jeg er desverre ute på riggen den helgen som nå er valgt, så jeg kan ikke bidra.

 

Vi skal ha fjelltur med jobben den helgen, og når valget står mellom modellkonkurranse og å tryne i snøen så er jeg redd for at sistnevnte er mest fristende.  :)

 

Da får vi heller satse på 2013.

 

Nils

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å besøke og/eller registrerer deg på vårt forum aksepterer du våre vilkår og personvernregler. Bruksvilkår.