Gå til innhold
  • Bli medlem

Dolce Saetta


Anbefalte innlegg

Tenkte jeg måtte hive meg med, ja. Vanligvis er italienske greier laaaangt til sida for vanlig interessefelt. Men så ble man litt inspirert da.

Jeg stakk en tur ned til Pelican Hobby og snuste i hyllene. Der var det noe 21st Century Toys C.202 i 1:32, noen gamle Italaerei(!) Capronier, noen Classic Airframes-greier (Mer om det i en annen tråd), og så, bortgjemt i en krok, fant jeg en haug med Sweet-sett. Deriblant en Macchi C.200AS (Dolce - Sweet - tog du 'an?). I 1:144, altså.

 

Søt eske.

IMG_9162.jpg

 

Søtt byggesett.

IMG_9163.jpg

 

Søte ring-dekaler. Skal bli artig å prøve disse.

IMG_9164.jpg

 

Søte hjulbrønndekaler. Forøvrig trykket av Cartograf.

IMG_9165.jpg

 

Søt og spennende dekalinstruksjon på baksida.

IMG_9168.jpg

 

Dette kan jo bli artig.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fascinerende byggesett disse Sweet-settene! Sitter med en følelse av at den nåværende Animè-generasjonen kan bli neste generasjon med modellbyggere. Kamo i form av dekaler? Har vi sett noe sånt før?

 

Stein

 

Jepp, på opptil flere pansersett fra Dragon. Om det er veien å gå vet jeg dog ikke...

 

Fulgte ikke Anime-dama med, Kyrre? Du kan jo spørre om å få låne Dagmar av Jens Roger. wOOt

 

R. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fascinerende byggesett disse Sweet-settene! Sitter med en følelse av at den nåværende Animè-generasjonen kan bli neste generasjon med modellbyggere. Kamo i form av dekaler? Har vi sett noe sånt før?Stein

Jepp, på opptil flere pansersett fra Dragon. Om det er veien å gå vet jeg dog ikke...

Fulgte ikke Anime-dama med, Kyrre? Du kan jo spørre om å få låne Dagmar av Jens Roger. wOOtR. :)

 

Jeg har en niese som er veldig orientert i den retningen. Hun kan kanskje hjelpe? Hun har mange innlegg med dette temaet (animè) på siden min.

 

Stein

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes slike smokerings fra Mike Grant er et utmerket alternativ for de som ikke har tilgang på en dyr airbrush eller ikke vil begi seg ut på frihåndslakkering. I 1/72 vil dette være et høyst aktuellt alternativ for de fleste, mens i 1/48 blir lakkeringsjobben forholdsvis enkel...

 

Jeg likte koppen veldig godt......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å besøke og/eller registrerer deg på vårt forum aksepterer du våre vilkår og personvernregler. Bruksvilkår.