Torgeir Eikeland Posted April 1, 2011 Share Posted April 1, 2011 Jeg ser at moderator har tatt seg den frihet å flytte SIG Perkele til "avsluttede gruppebygg". Dette er relativt uhørt all den stund Perkele aldri har blitt offisielt avsluttet (like lite som det har blitt offisielt startet), og det fremdeles foreligger muligheter for nye perkelemodeller fra medlemmene. Jeg ser jo at det fremdeles er mulig å starte nye tema, men disse blir "usynlige" på forumet dersom man ikke aktivt går inn i seksjonen for "avsluttede gruppebygg" og leter. Perkele dør aldri. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arild Moland Posted April 1, 2011 Share Posted April 1, 2011 Faen, nå er det jo snart like mye mas med de uorganiserte gruppebyggene som med de organiserte, men la gå så lenge det faktisk er aktivitet i gruppebygget. Nye tema vil jo dukke opp under "Vis uleste innlegg siden forrige besøk" og "Nyeste innlegg", så så skrekkelig bortgjemt blir det nå ikke, men det er så. Gruppebygget er tilbake der det var. Arild Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Torgeir Eikeland Posted April 1, 2011 Author Share Posted April 1, 2011 Takk O Store Moderator. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rune Haugen Posted April 1, 2011 Share Posted April 1, 2011 Puuuh, her ble jeg nesten bekymret. Ha jo et par Perkele-modeller i stashet Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts