Gå til innhold
Anders Nicolaysen

SIG Pasta Basta!

Anbefalte innlegg

Konseptet med å bygge et tårn og sette en ertepistol er velprøvd og har vel sviktet hver gang, siden ertepistolen ikke kan gjøre skade annet enn om man røsket den løs og kastet den inn i motoren på en eventuell fiende. Derfor ville jeg gått for selvmordsfly for 2 heller enn bare for 1.

K

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det ble enseteren. Det fulgte med 4 resinbomber til den, men ikke(!) til toseteren, fikk bokstavelig hele vektskåla til å velte til fordel til enseteren. Kjøft og betalt :P

Dog en toseter hadde gitt muligheten til å prøvd ut den derre voks'n til Kyrre..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det ble enseteren. Det fulgte med 4 resinbomber til den, men ikke(!) til toseteren, fikk bokstavelig hele vektskåla til å velte til fordel til enseteren. Kjøft og betalt :P

Dog en toseter hadde gitt muligheten til å prøvd ut den derre voks'n til Kyrre..

Neinei. Voksen er noe forbaska klin som lager sølvstøv overføkkings hele benken din. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Neinei. Voksen er noe forbaska klin som lager sølvstøv overføkkings hele benken din. 

Bare fordi du ikke får det til, betyr vel ikke at andre ikke kan klare det. 

Vi aner et mønster her; Vallejo, Silly Putty, sølvpasta. Manglende mestring fører til sinnamann. ::)

Arild :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare man ikke rører støvet tørker det der det ligger og så kan man bare bruke en klut og vaske vekk. Litt verre hvis man gnir med en gang.

Forøvrig tror jeg Arild er inne på noe. Manglende mestring.  wOOt

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare man ikke rører støvet tørker det der det ligger og så kan man bare bruke en klut og vaske vekk. Litt verre hvis man gnir med en gang.

Forøvrig tror jeg Arild er inne på noe. Manglende mestring.  wOOt

;D  :thumb:

Og joda: først ble alt jeg hadde på benken til sølv, men nå er den mer permanent sølvstøvete uten å farge nevneverdig av. Skal tørke av den en gang.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og joda: først ble alt jeg hadde på benken til sølv, men nå er den mer permanent sølvstøvete uten å farge nevneverdig av. Skal tørke av den en gang.

Siden jeg nå har to pulter å forholde meg til har jeg et sandpusse/sølvpusse-område og et bygge/maleområde. Works for me.  :thumb:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hallo gutta

Da sporer vi in på Pizza menyen igjen Har snart ferdig ITALEREI sin gammle Caproni 313, Hadde tenkt på Svensk utgave, men som de sier pizzaen er best i Italia ;D

Modellen mangler kun rigging og maskingevær så anser jeg den for ferdig. Jeg kan egentlig ikke anbefale Italerei sin gammle Ca313 hvis man ikke liker utfordrene passform,Maskerigs jobb, osv.

lars-bilder-006.jpg

lars-bilder-005.jpg

Men morsomt å bygge denne,det var det wOOt

Lars

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for hyggelig tilbake meldinger.

Har brukt en kombinasjon av Vallejo og Tamiya maling denne gangen

Gleder/Gruer meg til helgen ,da regner jeg med å lakkere Piaggo 108, og her er det mye flater som skal få samme skjemaet som Capronien

Lars ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Misunner deg ikke den maskeringsjobben med vinduene...

Og veldig imponert over kamoen! Antar den er sprøyta for frihånd, eller har du tatt i bruk noen lure maskeringstriks?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider