Geir Hogga Posted February 25, 2012 Share Posted February 25, 2012 Plutselig rykka ei Infinity sprøyte langt opp på ønskelista til nissen... Det er ikke sprøyta, det er han som holder den. Outstanding, Andrè! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thor A. Granheim Posted February 25, 2012 Share Posted February 25, 2012 Oi.....dette ble lekkert tipper det tok litt tid og fikse detta Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jens Håkon Brandal Posted February 26, 2012 Share Posted February 26, 2012 Flott malearbeide dette - det stemmer i hvertfall bra med mitt inntrykk av denne kamoen. Jens Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
André Kristoffersen Posted March 2, 2012 Author Share Posted March 2, 2012 Takk takk Det er mye småtteri igjen, syntes det gjør seg med litt groundwork av søle/hardtrampet jord i mørk farge for å få frem den sinnsvake kamoen... Da må det også litt gjøgleri og en historie ligge bak. Hadde noen CMK karer som passet inn i denne settingen.. Jeg "spurde og gnagde" på et italiensk forum om "artige" skilt og plakater fra tiden.... og det fikk jeg tilgangs , flere av dem måtte selvsensureres... falt for denne.. Skavdronen jeg bygger fra skal snart deployeres til transport oppdrag i Russland og da er det viktig å tanke opp skikkelig og leve livet før det skjer.. Her hjelpes Giuseppe Bottolfini (radiooperatør,kokk,og turretgunner), som har tatt for seg av det reklamen anbefaller...., ombord av den standhaftige annen pilot og bombardier Pasta G. Hogga.. Skipper Jan Rogerini Hanswolski ser på med skepsis og reprimande mere i morgen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roar Stensrud Posted March 2, 2012 Share Posted March 2, 2012 Det blir nok en hard overgang fra italiens dessertvin til russisk vodka... Flott liten scene, der. Og en imponerende camojobb. R. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
André Kristoffersen Posted March 2, 2012 Author Share Posted March 2, 2012 Jeg lover å lage en mere skalalik flaske......, mange av dere hadde vridd seg hadde de vist at denne var laget av sikte på Airfix sin Spitfire MK IX i 48 skala..... :'(, det eneste postitive å si om det settet er at "omkretsen stemmer"(resten ble hevet i søppla) sterke meninger ja Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
André Kristoffersen Posted March 15, 2012 Author Share Posted March 15, 2012 Ferdig ... kom å tørk... Joda det flotte været på Østlandet her siste uke har avkortet byggetiden til,.... etter solnedgang rundt kl 1830, det ble notert 19+ her i solkroken forrige dag... palmer og appelsintrær trives godt. Tja vi fikk omsider gjort doningen ferdig, masse småplukk, tre motorer, propeller og ditto monteringer, tårn og annet fjas er nå innstalert Rygg tårnet med to 7,7mm MG som funker innimellom peker "faretruende" mot himmelen. Tårnet kunne senkes ned i skroget for å minske luftmotstanden.. Det var egentlig bortkastet ettersom, ¨både understell og tykk vingeprofil krever sitt. Her sviver det i Alfa Romeo i alle ender.. "vi går ombord" var et det et tv program som het med avdøde Erik Bye Vi skåles på Skala next ... Heia alle pastabygg som ferdigstilles i sene nattetimer frem mot selveste dagen (Torgeir i år finner vi en enklere modell å duellere med Noe fra Special hobby mellomkrigstiden i 72 skala kanskje...) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts