Niclas.A.Gedde Posted March 18, 2011 Share Posted March 18, 2011 Smått og flott Jens Håkon Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gaute Halsaunet Posted March 19, 2011 Share Posted March 19, 2011 Heftig resultat det der, er så jeg hører vrælet fra motorene helt igjennom "internettet" Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trygve Jeppestøl Posted March 19, 2011 Share Posted March 19, 2011 Gratulerer med nok en flott Fiat. Jeg må huske å pakke med lupe til SKALA når denne skal studeres Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gaute Halsaunet Posted March 19, 2011 Share Posted March 19, 2011 Gratulerer med nok en flott Fiat. Jeg må huske å pakke med lupe til SKALA når denne skal studeres Hehe, er det en greie dere nedi Arendalsdistriktet har med å kalle slike for Fiater? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jens Håkon Brandal Posted March 19, 2011 Author Share Posted March 19, 2011 Vel, det staar jo Fiat paa den da:) Det er kanskje alle skipsrederne der nede som gjoer at Ferrarier blir litt dagligdagse? Stavangerfolk ser ut til aa foretrekke Porsche. Takker for kommentarer, men det er litt smaarusk her og der, saa finishmessig er den ikke like bra som det jeg har prestert foer, men naa foelte jeg at jeg hadde naadd punktet hvor sjansen for aa rote det til ville vaere stoerre enn forbedringene. Jens Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trygve Jeppestøl Posted March 19, 2011 Share Posted March 19, 2011 Gratulerer med nok en flott Fiat. Jeg må huske å pakke med lupe til SKALA når denne skal studeres Hehe, er det en greie dere nedi Arendalsdistriktet har med å kalle slike for Fiater? Fiat har jo den største eierposten i Ferrari og så er det jo så mye enklere og fortere for oss trege sørlendinger å skrive Fiat Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kosti Eriksen Posted March 19, 2011 Share Posted March 19, 2011 Jens Håkon: Nok en gang et utrolig bygg som jeg gleder meg til å se på SKALA. Rødfargen ser dyp og varm ut på skjermen min, og jeg likte veldig godt at du satt en eldre bil ved siden av. Gøy å sammenligne detaljer. Med tanke på hvor liten bilen er, synes jeg både decalering og finish er meeeeget godt utført. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts