Gå til innhold
  • Bli medlem

Lima November -utstilling på SKALA 2011


Nils Mathisrud

Anbefalte innlegg

Vi har flere ganger hatt et utstillingsbord for Luftforsvaret SIG på LK/LU/SKALA, dvs. utstilling av modelelr av norske militærfly. Og med god oppslutning. Men det blir kjedelig å vise fram de samme modellene hvert år. Derfor tenkte jeg å gjøre en vri på det til neste år og heller ha en utstilling av norske sivilfly.

 

Herved oppfordres alle som har modeller av norske sivilfly, enten de er LN-registrerte eller de har norsk bemaling med utenlandsk registrering, om å ta med disse. Det er ingen begrensning når det gjelder skala.

 

Jeg har diskutert dette så vidt med Ruben, som ikke overraskende støttet forslaget.

 

Nils

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 7 måneder senere...

Da verken Ruben eller jeg får anledning til å ta med sivilflysamlingene våre, og vi heller ikke har markedsført denne utstillingen i særlig grad det siste halve året, så spørs det om oppslutningen blir særlig høy. Vi foreslår derfor å utsette utstillingen til 2012 og heller forberede det bedre da.

 

Hvis noen likevel har med seg modeller så vil det likevel bli satt opp er bord til disse.

 

Nils

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å besøke og/eller registrerer deg på vårt forum aksepterer du våre vilkår og personvernregler. Bruksvilkår.