Gå til innhold
Stian Svendsen

66 El Camino - custom [Ferdig]

Anbefalte innlegg

jeg synes den ble litt dominerende jeg, ihvertfall på dette bilde.

Personelig tror jeg at jeg hadde prøvd med en glatt plate i mørkere lilla silkematt med litt struktur for på den måten og trekke blikket til de knallbra flammene  :thumb:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var en tur hos Niclas igår, og fikk faktisk gjort masse. I hvertfall føltes dt sånn.

Bilen står nå på alle fire, kanskje burde den vært lavere, men det er forseint nå.

Fått på fangere og interiøret er på plass.

Denne skal jeg klarer til Skala.

utf-8BSU1BRzAwMjguanBn.jpg

utf-8BSU1BRzAwMjkuanBn.jpg

utf-8BSU1BRzAwMzAuanBn.jpg

utf-8BSU1BRzAwMzEuanBn.jpg

Jeg lagde også litt ekstra på eksosen, stikker lit ut for show :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så sant du ikke "later" som at den har luftfjæring syns jeg du kan beholde høyden på den slik som den er jeg :)  Ble skikkelig tøff gjorde den  :thumb:

Det blanke lokket over planen gjorde seg nå da du fikk på alt det andre som hører med av blanke deler :)

Svein Ivar

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk gutter :)

Den kunne nok vært hakket lavere foran, for å fått frem det fremover lente stuket litt bedre.

Men det ble ikke så ille.

Jeg synes også "lokket" på planet kommer mer til rette, når alel krom detaljene kommer på.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider